گواهی نامه تاییدیه بهره برداری ایزولاتور شبکه
امن افزار اینترنت شرکت بهینه پرداز شکوفا بر اساس این تاییدیه موفق به اخذ گواهی نامه تاییدیه بهره بردازی ایزولاتور شبکه در راستای ارتقاء امنیت ایمنی و پایداری زیر ساخت های حساس در رابطه با جدا کننده اینترنت از شبکه داخلی شده است.

2

گواهی نامه ثبت اختراع
آقای محمد رضا مشهدی سلیمان و مجتبی حجار دوم پس از مطالعه و بررسی راهکارهای موجود در زمینه جداسازی اینترنت از شبکه داخلی و با اتکا به دانش و تجربه که از سال ها پیش در این زمینه کسب کرده اند موفق به ساخت کارت PCIe جداساز اینترنت (امن افزار اینترنت ) شدند و بر این اساس گواهی نامه ثبت اختراع از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شماره 002162 برای این اختراع صادر گردیده است . با توجه به نیاز ملی و بخشنامه های اجرایی تنها راه حفظ امنیت اطلاعات در برابر تهدیدهای اینترنتی، جداسازی شبکه امن داخلی سازمان ها به صورت کاملا فیزیکی از فضای اینترنت می باشد. همچنین با توجه به بد افزارهای مقیم در حافظه (RAM)، راه اندازی مجدد سیستم در زمان تغییر وضعیت جهت پاک شدن اطلاعات حافظه (RAM) اجتناب ناپذیر است. لذا در تولید سخت افزار حاضر هر دو موضوع لحاظ گردیده است. سرعت تغییر وضعیت سیستم مسأله دیگریست که برای کابر مهم است بنابراین نوآوری استفاده از هارددیسک های سرعت بالا (SSD) نیز در تولید کارت مد نظر قرار گرفته است.
تنها راه حل ممکن برای جدا سازی شبکه اینترنت به صورت کاملا فیزیکی با در نظر گرفتن هزینه تمام شده برای یک سازمان و همچنین امکانات و سرعت مورد نیاز کاربر، استفاده از کارت ایزولاتور اینترنت تولید شده توسط این دو مخترع شاغل در شرکت بهینه پرداز شکوفا می باشد. این کارت به صورت کاملا ایرانی طراحی و تولید شده است و تغییرات سفارشی مورد نیاز (مانند افزودن پورت USB جهت کار در حالت اینترنت) امکانپذیر می باشد.

2
 

مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران

عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای
شرکت بهینه پرداز شکوفا عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با مجور فعالیت ۲۱۰۱۱۶۳۸ به آدرس تهران خیابان کریم خان زند خیابان سپهبد قرنی کوچه حقیقت طلب پلاک ۹ و با شماره های تماس ۸۸۹۴۰۹۶۴ و ۸۸۹۳۲۹۴۱ و شماره فکس ۸۸۹۴۰۹۸۶ در زمینه امنیت شبکه اجرا و پشتیبانی حرفه ای از شبکه و مراکز داده و کلیه امور مرتبط از جمله :

طراحی بهینه سازی و اجرای شبکه های کامپیوتری
طراحی و بهینه سازی سامانه های امنیت شبکه
طراحی پیاده سازی پشتیبانی و بهینه سازی سخت افزار ، نرم افزار و تجهیزات مراکز داده
طراحی و پیاده سازی پشتیبانی زیر ساخت مراکز داده
طراحی پیاده سازی و پشتیبانی سیستم های حرفه ای ذخیره سازی و آرشیو

بازیابی سخت افزار و نرم افزار اطلاعات مشغول به فعالیت می باشد.

2
 

 

گواهی سطح بلوغ امنیتی

طبق بررسی های صورت گرفته بر روی سخت افزار، امن افزار اینترنت، از نظر تضمین امنیت با 100% از الزامات سطح EAL 1 که در بخش 3 از استاندارد ISO/IEC/ISIRI 15408  مشخص شده است منطبق بوده و دارای رتبه بندی کلاس A است.

1

 

bpshco-back-white.png

خیابان استاد نجات الهی (ویلا). کوچه
حقیقت طلب. پلاک 9. طبقه سوم واحد2
info@bpshco.com
تلفن: 88940964 - 88932941
فکس: 88940986

telegram instagram whatsapp linkedin facebook google map rss

شرکت بهینه پرداز شکوفا فعال در حوزه فناوری اطلاعات می باشد که فعالیت خود را در سال1391 آغاز نمود.
این شرکت در 8 سال مدت فعالیت خود افتخار تولیدکننده انحصاری سخت افزار کارت امن افزار اینترنت را بدست آورده است که این اختراع و تولید دارای گواهی نامه های متعدد (ثبت اختراع و بلوغ امنیت و مجوز سازمان پدافند غیرعامل و...) می باشد.
عمدده فعالیت های شرکت: طراحی و اجرای مرکز داده ها، تامین تجهیزات فعال (سرور، سوییچ، روتر و...) و غیرفعال (کابل و...) شبکه و ارائه خدمات حوزه فاوا است.

عضویت در خبرنامه!

برای دریافت تازه های بهینه پرداز شکوفا در خبرنامه عضو شوید.

©1397 شرکت بهینه پرداز شکوفا - کلیه حقوق محفوظ است.